Naar goede gewoonte zetten ze bij JUTTU elke 6 à 8 weken één of meerdere brands in de kijker in hun Pop-up Space. Een ruimte voorbehouden om lokale merken een kans te geven om hun producten aan te bieden op een multibrand locatie aan een groter publiek. 

 Van 8 september tot 19 oktober staat de Pop-up Space volledig in het teken van de #ikkoopbelgisch campagne. Flanders Fashion Institute & Design Vlaanderen willen met hun campagne Belgische brands in de kijker zetten en aantonen dat er voor ieder wat wils op de Belgische markt te vinden is, van fashion over accessoires tot design in verschillende stijlen en prijssegmenten. Een perfecte match met de JUTTU filosofie dus!

 

Kandidaten konden zich via de website van FFI inschrijven en uit de massale inzendingen zijn uiteindelijk 8 designers geselecteerd wiens ontwerpen volledig passen bij de duurzame visie van JUTTU. De volgende 8 merken werden geselecteerd en maken ons alvast trots om Belg te zijn:

 EDELPLAST // HELIX // EMELY VAN IMPE // MADAME VOLT // RE-DO // STUDIO BIBETTE // ROCHE ROUGE // HAUSMERK

No more articles
pin-it